menu

OFERTA
Star Media
  • TV Prasa
  • Radio
  • OOH
  • Kino
Star Digital
  • KAMPANIE DISPLAY/WIDEO
  • GOOGLE ADS/SEO
  • PROGRAMMATIC/RTB
  • CONTENT MARKETING
  • SOCIAL MEDIA MARKETING (FACEBOOK, INSTAGRAM, TWITTER, LINKEDIN, TIKTOK)
  • WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI
  • KAMPANIE MOBILNE
  • PERFORMANCE MARKETING I E-COMMERCE
  • NIESTANDARDY I AKCJE CROSS-MEDIOWE
Narzędzia

Nielsen Audience Measurement (NAM)

Nielsen Audience Measurement (NAM)

Badanie oglądalności TV, dane o programach i blokach reklamowych, dane do psychografii.

Kantar Media (AdExpert)

Kantar Media (AdExpert)

Monitoring wydatków na reklamę w mediach.

Kantar Media (AdExpert)

Kantar TGI

Kantar TGI

Analiza konsumpcji mediów oraz zachowań konsumenckich połączona z profilowaniem demograficznym oraz analizą postaw i przekonań konsumentów.

NetTrack

NetTrack

Szczegółowe badanie zachowań użytkowników Internetu.

SentiOne

SentiOne

Monitoring wzmianek na temat marek i produktów w Internecie oraz analiza sentymentu.

Socialbakers

Socialbakers

Zestaw narzędzi do kontroli obecności marki w social mediach.

Semstorm

Semstorm

Zestaw narzędzi do analizy obecności marek oraz fraz kluczowych w wyszukiwarce Google

Gemius Mediapanel

Gemius Mediapanel

Badanie witryn internetowych oraz aplikacji mobilnych.

Google Data Studio

Google Data Studio

Uniwersalne narzędzie do prezentowania online wyników kampanii, badań i analiz.

SuperMetrics

SuperMetrics

Narzędzie optymalizujące analizy m.in. w DataStudio poprzez usprawnianie transferu danych z wielu różnych źródeł.

AdForm

AdForm

Platforma do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Wielofunkcyjny adserwer zintegrowany z platformą do programmatic.

PBC

PBC

Narzędzie do  pomiaru czytelnictwa gazet i magazynów, umożliwia wybór odpowiednich tytułów i grupy docelowej, biorąc pod uwagę zasięg reklamy (adReach) i liczbę kontaktów z materiałem reklamowym (adExposure).

Radio Track

Radio Track

Narzędzie do analiz danych radiowych np. słuchalności, zasięg dzienny/ tygodniowy stacji, udział w czasie słuchania, planowania kampanii radiowych (GRP, OTH, Frequency, Zasięg).

Raport IGRZ

Raport IGRZ

Dane i analiza dotycząca wielkości rynku OOH w Polsce, estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach OOH + CITY TRANSPORT + reklama DOOH.

Box Office

Box Office

Dane o widowni polskich kin.

Kontakt