Badanie oglądalności TV, dane o programach i blokach reklamowych, dane do psychografii.
Monitoring wydatków na reklamę w mediach.
Analiza konsumpcji mediów oraz zachowań konsumenckich połączona z profilowaniem demograficznym oraz analizą postaw i przekonań konsumentów.
Szczegółowe badanie zachowań użytkowników Internetu.
Monitoring wzmianek na temat marek i produktów w Internecie oraz analiza sentymentu.
Zestaw narzędzi do kontroli obecności marki w social mediach.
Zestaw narzędzi do analizy obecności marek oraz fraz kluczowych w wyszukiwarce Google
Badanie witryn internetowych oraz aplikacji mobilnych.
Uniwersalne narzędzie do prezentowania online wyników kampanii, badań i analiz.
Narzędzie optymalizujące analizy m.in. w DataStudio poprzez usprawnianie transferu danych z wielu różnych źródeł.
Platforma do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Wielofunkcyjny adserwer zintegrowany z platformą do programmatic.
Narzędzie do pomiaru czytelnictwa gazet i magazynów, umożliwia wybór odpowiednich tytułów i grupy docelowej, biorąc pod uwagę zasięg reklamy (adReach) i liczbę kontaktów z materiałem reklamowym (adExposure).
Narzędzie do analiz danych radiowych np. słuchalności, zasięg dzienny/ tygodniowy stacji, udział w czasie słuchania, planowania kampanii radiowych (GRP, OTH, Frequency, Zasięg).
Dane i analiza dotycząca wielkości rynku OOH w Polsce, estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach OOH + CITY TRANSPORT + reklama DOOH.
Dane o widowni polskich kin.
Kontakt